28 Mart 2013 Perşembe

27.Hafta Maçları

Gaziantepspor-Eskişehirspor
Gaziantep deplasmanda ilk galibiyetini aldı. Alt gruptan üç puan uzaklar. Bu haftada kazanırlarsa iyice rahatlayacaklar. Eskişehir dört maçtır berabere kalıyor. On iki beraberlikle en fazla beraberlik alan takım. Son on beş maçta on beraberlik aldılar. Bu maçta da beraberlik bekliyorum.
Galatasaray-İstanbul Bld.
Normal şartlarda Galatasaray mutlak favori rahat kazanması gerekir. Ancak akıllar Şampiyonlar Ligi maçında olacak. Öncelikle beraberlik bekliyorum. Belediyenin kazanması sürpriz olmaz.
Sivasspor-Orduspor
Ordu evinde Gaziantep’e yenilerek dibe çakıldı. Fikstürleride çok zor üstelik deplasmanda kazanamıyorlar. Bu performansla düşmeye çok yakınlar. Sivas evinde başarılı nispeten rahatlar. Ben Sivas galibiyeti bekliyorum. Beraberlik ikinci olasılık.
Kasımpaşa-Bursaspor
Haftanın en zorlu maçı kazanan Avrupa için çok önemli avantaj kazanacak. Kasımpaşa evinde kazanıyor. Bursa deplasmanda iyi sonuçlar alamıyor ve deplasmanda iki maçtır yeniliyor. Üç ihtimalli maç ancak ben öncelikle beraberlik bekliyorum. Denge bozulursa Kasımpaşa kazanmaya yakın olan taraf.
Trabzonspor-Antalyaspor
Trabzon dibe iyice yaklaştı. Bu hafta kazanmaları gerekiyor. Antalya evinde iyi dışarda kötü deplasmanda beş maçtır kaybediyorlar. Bu maçı Trabzon kazanır.
Elazığspor-Gençlerbirliği
Gençlerbirliği iki galibiyetle düşme hattından Avrupa kupalarına katılabilecek seviyeye çıktı. Fakat bu iki maçta şans fazlasıyla yanlarındaydı. Elazığ iyi futbol oynuyor ve çok formdalar. Bu maçta Elazığın kazanarak düşme hattından biraz daha uzaklaşmasını bekliyorum. Beraberlik ikinci olasılık.
Fenerbahçe-Akhisar
Akhisar iyi top oynuyor ligde kalmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Hedef maçları bence bu maç değil. Fenerbahçe formda maçın mutlak favorisi üç puanı alacaklardır.
Karabükspor-Kayserispor
Karabük sekiz maçtır kazanamıyor. Beş maç kaybettiler üç beraberlik aldılar. Fikstürleri rakiplerine göre daha avantajlı ancak maç kazanmaları gerekiyor. Kayseri formda iyi sonuçlar aldılar. Üç ihtimalli maç öncelikle Kayseri galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Mersin İY-Beşiktaş
Beşiktaş beni hep yanıltıyor. Ne tahmin etsem maçları ters sonuçlarla bitiyor. Mersin ligde uzatmaları oynuyor. Beşiktaş bu maçı kazanamazsa Avrupa’ya bile gidemeyebilir. Bu sefer Beşiktaş kazanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder