15 Mart 2013 Cuma

26.Hafta Maçları

Bursaspor-Trabzonspor
İki takımında kazanmaya ihtiyacı var. Ama bir puanda önemli beraberlik çıkabilir. Maç golsüz bitebilir bir taraf kazanacaksa Bursa galibiyete biraz daha yakın olan taraf.
Eskişehirspor-Elazığspor
Eskişehir beraberlik takımı oldu. Elazığ iyi futbol oynuyor önemli galibiyetlerle alt sıralardan kurtuldu. Bu maçta da beraberlik bekliyorum.
Büyükşehir Bld.-Mersin İ.Y.
Büyükşehir için hedef maç bu maçı kazanırlarsa ligde kalma konusunda çok önemli avantaj sağlarlar. Beraberlikte dahi alt grupta kalacaklar. Daha kötü olan küme düşecek. Mersin geçen hafta dört maçlık mağlubiyet serisinden sonra beraberlik aldı. Deplasmanda galibiyetleri yok. Büyükşehir’in kazanmasını bekliyorum.
Gençlerbirliği-Karabükspor
Gençlerbirliği geçen hafta Galatasaray’ı yendi. Ancak kötü futbol oynuyorlar. Karabük altı maçta üç mağlubiyet üç beraberlik aldı. Beraberlik çıkması muhtemel kazanan çıkarsa sürpriz olur.
Beşiktaş-Kasımpaşa
Beşiktaş şampiyon olmak istiyorsa kazanması gerekiyor. Kasımpaşa’da Avrupa kupalarını istiyor. Beşiktaş’ın kazanmasını bekliyorum. Beraberlik ikinci olasılık.
Akhisar Bld.-Sivasspor
Akhisar evinde kazanamıyor. Geçen hafta şanssız bir maç oynadılar. İyi oynuyorlar ama netice alamıyorlar. Sivas kazanıp rahatladı. Akhisar’ın bu sefer kazanmasını bekliyorum.
Orduspor-Gaziantepspor
Haftanın en zorlu maçlarından birisi iki takımda deplasmanda kazanamıyor. Bu maçta Ordu galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Kayserispor-Galatasaray
Kayseri formda, Galatasaray moralli olacak. Galatasaray Avrupa maçları öncesi ve sonrası kayıplar yaşıyor. Çok zor maç olacak. Ben Galatasaray’ın kazanmasını bekliyorum. Ancak diğer sonuçlarda sürpriz olmaz üç ihtimalli bir maç.
Antalyaspor-Fenerbahçe
Antalya evinde iyi sonuçlar alıyor. Normal şartlarda puan alabilirlerdi ancak Fenerbahçe bir şekilde kazanır.

1 yorum:

  1. barış bende skor tahmininde bulunayım.
    toto oynayacaksan bu şekilde oyna:)


    Bursaspor-Trabzonspor:0
    Eskişehirspor-Elazığspor:10
    Büyükşehir Bld.-Mersin İ.Y: 10
    Gençlerbirliği-Karabükspor:02
    Beşiktaş-Kasımpaşa:10
    Akhisar Bld.-Sivasspor:02
    Orduspor-Gaziantepspor:10
    Kayserispor-Galatasaray:2
    Antalyaspor-Fenerbahçe:02

    Yılmaz YIKILMAZ




    YanıtlaSil