1 Mart 2013 Cuma

24.Hafta Maçları


Gençlerbirliği-İstanbul Bld.
Haftanın ilk maçı beraberlik beklediğim bir maç. Belediyenin şiddetle puana ihtiyacı var. Ancak son maçlarda galip gelemedi. Gençlerbirliği de son dört maçın üçünü kaybetti. Son sıradaki Mersini yendiler. Haftanın zor maçlarından.
Orduspor-Karabükspor
Karabük fırtınası dindi son beş maçta üç yenilgi iki beraberlik aldılar. Orduspor nefes almaya çalışıyor ancak zorlu maçlar oynadılar. Bu maçı kazanmak isteyeceklerdir. Ordu kazanamasa da kaybetmeyecektir.
Akhisar Bld.-Elazığspor
Haftanın en kritik maçı. Akhisar evinde kazanamıyor. Kazanan çıkarsa büyük avantaj sağlar. Akhisar biraz daha şanslı görünüyor. Üç ihtimalli maç.
Eskişehir-Galatasaray
Galatasaray’ın en zor maçlarından birisi kazanabilirse şampiyonluk için önemli avantaj sağlar. Fatih Terim külübede olamayacak. Eskişehir ligin en iyi takımlarından ve formdalar. Eskişehiri evinde daha şanslı görüyorum.
Antalyaspor-Gaziantepspor
Gaziantep deplasmanda hiç kazanamadı. Ancak Bülent Uygunla çıkışa geçtiler. Antalya evinde başarılı. Antalya ne yapıp edip bu maçı kazanacaktır.
Kayserispor-Mersin İdman Yurdu
Kayseri haftanın kazanmaya en yakın takımı. Mersin düşmeye en yakın aday.
Bursaspor-Sivasspor
İki takımın kupa maçında Sivas güldü. Denk güçlerin mücadelesi. Bu maçta Bursa’nın kazanmasını bekliyorum.
Beşiktaş-Fenerbahçe
Derbilerin sonucu belli olmaz denilir. Beşiktaş kolay gol yiyor. Eksikleri var. Fenerbahçe son maçlarda savunmasıyla ön plana çıkıyor. Kolay gol yemezler. Ben Fenerbahçe’nin kazanmasını bekliyorum.
Kasımpaşa-Trabzonspor
İki takımda kazanmak isteyecektir. Her sonuca açık bir maç. Ben bu maçta beraberlik beklemiyorum. İki takımdan birisi kazanır. Kasımpaşa bir adım önde.

4 yorum:

  1. ilk maç tuttu tebrik ederim Barış Abi, umarım Galatasaray yarın maçı kazanarak şampiyonlar ligi öncesi iyice moral depolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mutlu. Genelde tahminlerim tuttu. Galatasaray kazanamadı ama bu oyunla bir puan iyidir.

      Sil
  2. barış bu hafta spor toto oynasaydın ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım bu hafta oynarım artık. Gerçi bu hafta maçlar zor. Şansımızı deneriz.

      Sil