26 Mart 2013 Salı

Milli Heyecan

Her ne kadar başlığımız milli heyecan olsa da milli takım son yıllarda beklentilerin çok uzağında kaldı. Şuan grupta öyle bir noktaya geldik ki finallerde yaşayacağımız heyecanı grup aşamasında yaşıyoruz. Ve belki bu kadarıyla yetineceğiz.
Milli takımda sakatlıklar olmasaydı Selçuk yine onbirde olmayacaktı. Ersun Yanal’ın Hakan Şükür’ü oynatmaması ne kadar yanlışsa Abdullah Avcı’nın da Selçuk İnan’ı oynatmaması o kadar yanlış. Milli takım hocasının istediği oyuncularla istediği oyunu oynatmasından doğal ne olabilir. Ancak ortada sistemli bir oyun olmayınca ve başarısız sonuçlarda gelince eleştirilere hazır olmalısınız.
Ben milli takımın Avrupa Şampiyonası Finallerine veya Dünya Kupası Finallerine gidememesini başarısızlık olarak görüyorum. Bazı yorumcuların geçmiş dönem istatistiklerini yorumlayarak biz her turnuvaya katılamıyoruz arada bir finallere gidiyoruz ayaklarımız yere bassın şeklindeki yorumları ancak geçmiş dönemlerde milli takımın potansiyelinin çok uzağında kaldığını gösterir. Bu takımın potansiyeli oyuncu kalitesi ortada bizden çok daha kötü takımlar sürekli finallerdeyken milli takımın grup maçlarıyla yetinmesi gerçekten çok acı verici.
Abdullah Avcı’nın milli takımın başına geçmesine sevinmiştim. Alt yaş gruplarındaki milli takım başarılarını takip ettiğim için beklentilerimde yüksekti ancak şimdiye kadarki yaptıklarıyla büyük hayal kırıklığına uğradım. Umarım her şey yoluna girer ve beklentilerimiz gerçekleşir.
Grupta ikinci olmak kolay değil hata yapma şansımız kalmadı. Hollanda maçı dışında oynayacağımız maçları kazanmamız için kadro kalitemiz yeterli. Geçmiş dönem performanslarına bakmayı sevmiyorum zira öyle olsaydı Macaristan en kötü ihtimalle bir puanla evine döner derdim. Ben bu akşam milli takımın kazanacağını düşünüyorum.
Gerçekçi olalım çoğumuz rakip takımdan bazı oyuncuları sevmez ancak milli takım forması giydiğinde en azından saygı göstermemiz gerekiyor. Kulüp taraftarlığımızı bir kenara bırakıp bugün hepimiz milli takıma destek vermeliyiz.
Umut ediyorum ki Milli Takım bu akşam kazanarak hepimizin yüzünü güldürecektir.

1 yorum:

  1. bende maçı kazanabilecek kadroyu yazayım

    Defans: semih, Bekir H. ali, gökhan
    orta saha: alper, selçuk, hamit, arda
    forvet: burak, umut

    4-4-2 sistem. Hücüm hattı galatasaryan:)arda eski gs li alper sene gs,li olacak:)

    Yılmaz yıkılmaz

    YanıtlaSil