12 Mart 2013 Salı

Schalke 04-Galatasaray Şampiyonlar Ligi Rövanş Maçı

Çocukken lig maçlarını radyodan takip ederdim. Maç saatini sabırsızlıkla beklerdim. Artık o günlerdeki kadar heyecanlanmıyorum ancak bu maçta da çocukluk günlerimdeki heyecanı yaşıyorum. Bu maçı tüm Galatasaraylılar günlerdir bekliyor. Galatasaray için ikinci devrenin hedef maçı bu olacak. Eskişehir ve Gençlerbirliği maçlarının telafisi var ancak bu maçın telafisi yok. Sezon başı hedefleri itibariyle gelinen nokta başarılı devre arası transferlerinden sonra daha fazlası bekleniyor.
Schalke 04 takımında ilk maçtan farklı olarak sağ bekte Atsuto Uchida, Jermaine Jones’un yerinede ortasahada Marco Höger ve Klaas-Jan Huntelaar’ın yerine de Teemu Pukki yada Jefferson Farfan ileri uçta oynayacak. İlk maçta özellikle maçın bazı bölümlerinde Schalke 04 ortasahaya hakim oldu. İlk maçtan çok farklı oynayacaklarını düşünmüyorum.
Galatasaray’ın oyun yapısı maçın kaderini belirleyecek. Fatih Terim açıklamasında Burak Sneijder ve Drogba’nın sahada olacağını söyledi. Umarım rakibi yanıltmak adına söylemiştir. Bu üçlünün oynaması demek ortasahanın rakibe bırakılması demek olacak. 4-4-1-1 veya 4-4-2 düzeninde presle rakibe oyun kurdurmamak ve defansı hataya zorlamak bana daha mantıklı geliyor. Ki rakip defans hata yapmaya çok müsait.
Çok kötü bize çıksın dediğimiz Schalke 04 ligde üç maçtır kazanıyor. Aman çok güçlü bize çıkmasın dediğimiz Dortmunduda yendiler.
Zor maç olacak goller bekliyorum. Bence ilk golü atan takım turu geçer.
Maç şansı çok önemli umarım Galatasaray’ın yanında olur. İyi bir hakem yönetimi olursa turu geçen tarafın Galatasaray olmasını bekliyorum. Tüm Galatasaraylılar için mutlu bir gün olması dileklerimle...

2 yorum:

  1. barış ben direk maç sonucunu yazayım. 2-2. 4-4-1-1 konusunda sana katılıyorum. kalabalık orta saha oyun hakimiyetini galatasaray alır. ancak forvette burak mı drogbamı olacak zor bir tercih. bu sistemde şinayder oynar. 4-4-2 sisteminde şinayder oynamamalı drogba ve burak veya umut burak ileri ikili olmalı. ama alinde drogba, şinayder ve burak varsa üçünü oynatman gerek. oynatmasa ve elenirse çok eleştiri alır fatih hoca. ve bence üçünüde oynatacak. işte o zaman burak ve dorgbanın orta sahaya çok yardım etmeli. yoksa şhalke orta saha üstünlüğünü alır. yada takım olarak önde basıp defansı hataya zorlamalı. kanımca gs maça böyle başlayacak. çünkü galatasarıyın mutlaka gol atması gerek. drogba burak şinayderli bir kadrodo bunların arkasında kimin oynayacağı maçın kaderini belirler. üçüde ofansif oyuncu bunların arkasına daha defansif oyuncular koymalı. yani selçukun yanına koyacağı iki sim önemli. yekta ve emremi olur hamitle melomu olur bilmem. burak şinayder ve drogbanın birlikte oynayacağını düşünürsek sence sence kim oynamalı orta sahada barış. bence 4-4-1-1 oynalı orta dörtlü yekta selçuk ambrabat hamit olmalı

    yılmaz yıkılmaz

    YanıtlaSil
  2. Ben Drogba,Sneijder ve Burak üçlüsünün oynadığı bir onbirin ortasahada zayıf kalacağını düşünüyorum. Burak ortasahaya yardım ederse hücumda verimli olamaz. Ortasahayada yardımı sınırlı kalır. Elinde üçü var diye her maçta üçünü oynatcan diye bişey yok. Rooneyde yedek kalıyor. Herkes yedek kalabilir. Bence kadro Muslera-Sabri-Dany(Gökhan)-Semih-Riera-Eboue-Selçuk-Yekta-Emre-Drogba-Burak olmalı Sneijder-Hamit-Umut oyunun gidişine göre oyuna girebilirler. Ama böyle olamayacağını bildiğim için kadroyu yazmamıştım. Zor maç umarım kazanırız

    YanıtlaSil