13 Mart 2013 Çarşamba

Gerçekleri Tarih Yazar Tarihide Galatasaray

Öncelikle Semih’e çok geçmiş olsun. Dün maçtan çıkış halini görünce endişelendim. Neyse ki önemli bir şeyi yokmuş. Acil şifalar diliyorum.
Tüm oyuncuları tek tek yazmayacağım. Sahadaki tüm oyuncular çok güzel oynadılar. Yazmaya kalksam birkaç günde bitiririm sayfalar dolusu yazı olur. Bir oyuncu için yorum yapacağım Hamit’in şanssızlığını yenmesine çok sevindim. Takımı ateşleyen çok güzel bir gol attı. 25.hafta yazımda Hamit’in direk serisi ile ilgili yorum yapmıştım. Bu sefer direğe çarpıp gol oldu. Hamit’in direklerle hesabı kapanmıştır diye düşünüyorum. Artık topları direğin yirmi santim içine doğru vurup gol yapabilir. Hamit’in güzel gollerini bekliyorum.
Fatih Terim ne kadar büyük bir hoca olduğunu gösterdi. Burak, Sneijder ve Drogba birlikte oynadığı zaman oyunun hakimi Schalke 04 olur diye düşünmüştüm. Yanılmışım sadece skorun etkisiyle ikinci yarıda rakip baskı kurabildi. Belki ikinci yarıda değişiklik yapılabilirdi. Ancak Fatih Terim maç sonu röportajında neden oyuncu değişikliği yapmadığını açıkladı. Galatasaray istediğini aldı. Büyük bir başarıya imza attı.
Yazılacak çok şey var. İzninizle susma hakkımı kullanıyorum. Hepimiz doyasıya sevinelim bu mutluluğu yaşayalım. Yazılacakları yarınlara bırakalım.
Başkan, Yönetim Kurulu, Teknik Ekip, Oyuncu Kadrosu, Tüm Galatasaray çalışanları, Taraftar ve saymayı unuttuğum bu tabloda emeği olan herkese çok teşekkürler. Birlik ve beraberlik içinde inanarak umarım Şampiyonlar Ligi kupasına uzanırız. Teşekkürler Galatasaray…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder