2 Mayıs 2013 Perşembe

Benfica-Fenerbahçe

Öncelikle bu yıl Fenerbahçe’yi Avrupa’da göstermiş olduğu başarılardan dolayı kutluyorum. Tarihi başarılara imza attılar.
İlk maç için tur anahtarını Fenerbahçe’nin gol yememesi olarak belirtmiştim. Bana göre ilk maç berabere bitseydi bile Fenerbahçe %51 şanslı olacaktı. İlk maçta Fenerbahçe beklediğimden de iyi oynayarak penaltı kaçırmasına ve topları direkten dönmesine rağmen daha da farklı kazanması gereken maçı bir farkla kazandı. Rakipten gol yemediği için tek farklı galibiyetin değeri çok fazla. İkinci maçta Fenerbahçe gol bulabilirse turu geçecektir. Bu maçın anahtarı gol atmak olacak. Benfica’nın gol yemesi durumunda iki farklı kazanabileceğini düşünmüyorum.
Fenerbahçe ilk maçta rakibe savunmada göz açtırmadı. Hücumda ise bu düzeydeki bir maça göre oldukça fazla pozisyon buldu. İlk maçtaki oyuna yakın bir performans tur için fazlasıyla yeterli olacaktır.
Fenerbahçe için aklımdaki en büyük soru işareti orta sahada ki eksiklikler. Orta saha oyuncuları savunma görevlerini başarıyla yerine getirebilirlerse Fenerbahçe finale kalacaktır.
Bu düzey maçlarda hakem kararları ve futbol şansının ne kadar önemli olduğunu her yazımda ısrarla belirtiyorum. İlk maçta Fenerbahçe hakem kararları konusunda şanslıydı ancak futbol şansı yanında değildi. Umarım bu akşam futbol şansları da yanlarında olur.
Fenerbahçe’ye başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder