3 Mayıs 2013 Cuma

32.Hafta Maçları

Gençlerbirliği-Kasımpaşa
Kasımpaşa son dört maçta üç yenilgi aldı sadece Orduspor’u deplasmanda yenebildiler Avrupa için şansları azaldı. Gençlerbirliği geçen hafta kaybetti. Üç ihtimalli maçta tercihim Gençlerbirliği galibiyeti veya beraberlik.
Kayserispor-Trabzonspor
Trabzon son üç maçını kazandı. Kayseri iki maçtır kazanamıyor.  Zorlu maçta Kayseri galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Orduspor-Bursaspor
Ordu yedi maçtır yeniliyor. Bursaspor avantajını kaybetmek istemeyecektir. Bursa kazanır.
Eskişehirspor-Beşiktaş
İki istikrarsız takımın maçında ilk tercihim beraberlik. İkinci tercihim Eskişehir galibiyeti.
Antalyaspor-Akhisar Bld.
Antalya’nın hedefi kalmadı. Akhisar için her puan altın değerinde beraberlik veya Akhisar galibiyeti bekliyorum.
İstanbul Bld.-Fenerbahçe
Belediye son şanslarını kullanıyor. Beraberlik iki takım içinde çok anlamlı değil. Fenerbahçe zorlu Avrupa maçından sonra lige dönecek. Fenerbahçe galibiyeti bekliyorum. Ancak Galatasaray erken gol bulup kazanmak için avantaj kazanırsa Belediye için şans olabilir kazanabilirler. Gerçi Belediye maç kazanabilir mi? Fenerbahçeli oyuncuların aklı maçta olmazsa ufak olasılık belki gerçekleşir.
Galatasaray-Sivasspor
Galatasaray kötü oyuna rağmen Antep deplasmanında kazandı. Sivas maçını kazanıp şampiyonluğu garantilemek isteyeceklerdir. Sivas iyi takım sezon içinde bazı sıkıntılar yaşadılar ancak günlerinde oldukları zaman yenemeyecekleri takım yok. Zorda olsa Galatasaray galibiyeti bekliyorum.
Karabükspor-Gaziantepspor
İki takımda nispeten rahat endişelenmeleri için İstanbul Belediye’nin kazanması gerekiyor. Karabük kazanmak isteyecektir ancak buna güçleri yeter mi bilemiyorum. Öncelikli tercihim beraberlik.
Mersin İ.Y.-Elazığspor
Elazığ galibiyeti bekliyorum. Elazığ kazanıp ligde kalmayı garantilemek isteyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder