8 Mayıs 2013 Çarşamba

32.Hafta Ardından

Gençlerbirliği-Kasımpaşa
Beklediğim gibi Kasımpaşa kazanamadı. Ve Avrupa’ya gitme ihtimalleri sadece matematiksel olarak devam ediyor. Gençlerbirliği ligde hedefsiz beraberlik hiç yoktan iyidir.
Kayserispor-Trabzonspor
Beklediğim gibi Kayseri kazandı. İkinci yarı performansları iyiydi sezon başındaki kötü dönemleri olmasaydı Avrupa’ya giden takım Kayseri olurdu. Trabzon kritik bir kupa sınavına çıkacak.
Orduspor-Bursaspor
Bursa kazanarak Avrupa’ya gitmeyi hemen hemen garantiledi. Ordu matematiksel olarak da önümüzdeki yıl artık bu ligde olamayacak.
Eskişehirspor-Beşiktaş
Eskişehir kupa maçını düşündüğü için bu maçı kaybetti. Beşiktaş kazanarak yine beni yanılttı.
Antalyaspor-Akhisar Bld.
Akhisar’dan en azından bir beraberlik bekliyordum. Onlar için bir puan çok değerli olacaktı. Antalya için bu galibiyet teselli oldu.
İstanbul Bld.-Fenerbahçe
Galatasaray’ın erken bulduğu gol ve rahat galibiyeti Belediye için umut ışığı oldu. Galatasaray maçından beklenen haber gelseydi Fenerbahçe bu maçı kazanırdı. Hedefsiz kalmak her takım için büyük bir handikap.
Galatasaray-Sivasspor
Galatasaray beklediğimden rahat bir galibiyet aldı. En azından birkaç oyuncu kusursuza yakın oynadı. Ligin bitimine iki hafta kala en yakın rakibine on puan fark atarak on dokuzuncu şampiyonluğuna ulaştı.
Karabükspor-Gaziantepspor
Karabük’ün kazanmasını beklemiyordum ancak beraberlik alırlar diye düşünmüştüm yanılmışım. Mesut Bakkal görevinden alındı. Amaç son bir şans mı yoksa biz düştük ilanı mı bilemedim.
Mersin İ.Y.-Elazığspor
Elazığ kazanarak ligde kalma yolunda önemli bir avantaj kazandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder