17 Mayıs 2013 Cuma

34.Hafta Maçları

Mersin İ.Y.-Gaziantepspor
Haftanın anlamsız maçlarından önümüzdeki yılın hazırlık maçları muhtemelen daha ciddi oynanacaktır. Gaziantep kazanır.
İstanbul Bld.-Kasımpaşa
Belediye için ölüm kalım maçı. Kasımpaşa son haftalarda formsuz Avrupa için havlu attıktan sonra daha da kötü sonuçlar aldılar. Belediye kazanır ve rakiplerin puan kaybını bekler.
Karabükspor-Fenerbahçe
Ligden düşecek takımı bence Fenerbahçe belirleyecek. Yenilirlerse muhtemelen Belediye düşecek puan almaları halinde Karabük düşer diye tahmin ediyorum. Öncelikli tercihim Fenerbahçe galibiyeti ikinci tercihim Karabük galibiyeti olacak.
Orduspor-Akhisar Bld.
Akhisar için çok kritik bir maç olacak düşmeye en uzak takım ancak futbol sürprizler oyunu hata yaparlarsa kâbus yaşayabilirler bu maçta mutlaka puan almaları gerekiyor. Beraberlik veya Akhisar galibiyeti bekliyorum.
Galatasaray-Trabzonspor
Galatasaray Şampiyonluk kupasını alacak Trabzon’un hafta içi kupa finali var. Futbol olarak her türlü sonuca açık bir maç olacak benim tercihim Galatasaray galibiyeti veya beraberlik.
Elazığspor-Sivasspor
İki takımda evindeki maçlarda başarılı oldular deplasmanlarda kötü sonuçlar aldılar. Özellikle Sivas deplasmanlarda daha başarısız iki hedefsiz takımın maçında önceliğim beraberlik. İkinci tercihim ev sahibi olduğu için Elazığ galibiyeti yönünde.
Gençlerbirliği-Bursaspor
İki hedefsiz takımın maçında formda olan Bursa’yı galibiyete yakın görüyorum. İkinci tercihim beraberlik olacak.
Eskişehirspor-Antalyaspor
Beraberlik veya Eskişehir galibiyeti bekliyorum.
Kayserispor-Beşiktaş
Beşiktaş üç maçtır kazanıyor ancak Şampiyonlar Ligi şansları kalmadı. Kayserinin de iddası yok ama beşincilik için en iştahlı takım olarak görünüyorlar  ve son iki maçlarını kazandılar. Öncelikle Kayseri galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder