10 Mayıs 2013 Cuma

33.Hafta Maçları

Gaziantepspor-Elazığspor
İki takımda performansları ile ligde kalmayı hak ettiler. Elazığ için daha önemli bir maç olacak. Öncelikli tercihim beraberlik.
Kasımpaşa-Kayserispor
Son haftalarda Kasımpaşa formsuz ve Avrupa umutları bence yok. Kayseri ligin ikinci yarısının iyi takımlarından son haftalarda da iyi sonuçlar almaya devam ettiler. Beraberlik veya Kayseri galibiyeti bekliyorum.
Antalyaspor-Orduspor
Antalya evinde kazanabilecek güçte. İki hedefsiz takımın maçında sonucu kestirmek zor ancak Antalya kafa olarak bu maça daha iyi hazırlanabilecek konumda Antalya galibiyeti bekliyorum.
Beşiktaş-Gençlerbirliği
Gençlerbirliği Fuat Çapa ile seneye devam etmeyecek. Beşiktaş’ın matematiksel olarak Şampiyonlar Ligi şansı devam ediyor. Beşiktaş galibiyeti bekliyorum. Ancak Gençlerbirliği büyüklere karşı daha farklı oynuyor. İkinci tercihim Gençlerbirliği galibiyeti.
Fenerbahçe-Galatasaray
Derbiler üç ihtimalli maçlardır. Normal performansları düşünürsem Galatasaray kazanır demeliyim. Galatasaray’da şampiyonluğun rehaveti olabilir bu maça ne derece konsantre olmuşlardır bilemiyorum. Fenerbahçe içinde önemli bir fırsat kazanırlarsa takım ve taraftar için teselli olacak. Fenerbahçe hafta içi kupada zorlu maçın ardından penaltılarla Eskişehir’i elediler. Benim ilk tercihim beraberlik olacak.
Akhisar Bld.-Mersin İ.Y.
Akhisar için final maçı bu maçı kazanmak zorundalar. Mersin kazanmaları için uygun rakip hata yaparlarsa ligden düşerler. Akhisar galibiyeti bekliyorum.
Bursaspor-Eskişehirspor
Başkan İbrahim Yazıcı’nın vefatı tüm Bursa’yı yasa boğdu Allah rahmet eylesin, sevenlerinin başı sağolson. Bu maç farklı bir havada geçecektir tercihim beraberlik veya Bursa galibiyeti olacak.
Sivasspor-Karabükspor
Haftanın en kritik mücadelesi olacak. Sivas için beraberlik yeterli olacak. Rakiplerin sonuçlarına göre Karabük'e beraberlik hatta galibiyet bile yetmeyebilir. Son maçta da Fenerbahçe ile oynayacaklar. Son iki maçlara bakarak düşmeye en yakın takım olarak Karabük’ü görüyorum maç tahminim Sivas galibiyeti veya beraberlik.
Trabzonspor-İstanbul Bld.
Belediye puan alması en zor maçı tüm olasılıklar istediği gibi gerçekleşince kazandı çekirge bir sıçradı bu haftada şartlar onlar için uygun Trabzon hafta içi kupa maçı oynadı farklı kazanarak finale yükseldi. Yine de çekirgenin sıçrayacağı ikinci maç bence sahasındaki Kasımpaşa maçı olacaktır. Bu maçta öncelikle Trabzon galibiyeti bekliyorum Belediyenin şansı yaver giderse beraberlik alabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder