25 Nisan 2013 Perşembe

Fenerbahçe-Benfica

İlkyazımda Galatasaray taraftarı olduğumu belirtmiştim. Yazılarımı takip edenler zaten bunu anlarlar. Rakip takım için yazı yazmak gerçekten zor kimseye yaranamazsın. Bu yazıyı Galatasaray taraftarı gözünden bu maçı nasıl gördüğümü merak edenler olabilir diye yazdım.
Fenerbahçe’nin çok fazla maçını izleme fırsatım olmadı. Son olarak Lazio maçlarını izledim. Genelde maçlarının özetlerini izleyebiliyorum. Rakip Benfica’nın son maçının özetini izledim. İki takım içinde detaylı yorum yapacak bilgiye sahip değilim. Fenerbahçe için turun anahtarı bana göre İstanbul’da gol yememekten geçiyor. Bu sezon performanslarına bakınca bunu başaracak güçteler. Benfica’nın aldığı sonuçlara göre ne kadar güçlü bir takım olduğu anlaşılıyor. Fenerbahçe tarihindeki en önemli maçlardan birisine çıkıyor ve çok güçlü bir rakibe karşı mücadele edecek. Gerçekten işleri çok zor umarım iki maçta da futbol şansı yanlarında olur ve hakem kararları adil olur. Bu tür zorlu maçlarda sonucu ufak detaylar belirleyebiliyor.
Ben bir Galatasaray taraftarı olarak Fenerbahçe’nin kazanmasını istiyorum. Bunu söylemek gerçekten benim için çok zor Fenerbahçe’de nefret ettiğim kişiler varken bunu nasıl söyleyebiliyorum? En iyi arkadaşlarım Fenerbahçeli ve Galatasaray UEFA kupasını kazanırken iyi bir Fenerbahçeli olan Hakan AKMAN ile izledik maçları ve beraber sevindik. Daha sonrada Fenerbahçe’nin ve Galatasaray’ın Avrupa maçlarını beraber izledik. Beraber sevindik beraber üzüldük. Benim sevmediğim kişiler gün gelecek Fenerbahçe’de olmayacak ama en iyi arkadaşlarım Fenerbahçe’yi desteklemeye devam edecek.
Benfica kazansın isteyenlerde vardır. Kendilerine göre haklı nedenleri de vardır. Avrupa başka orda Türk takımlarını desteklememiz gerek açıklamalarını da genel olarak çok samimi bulmuyorum. Bugün Türk takımını destekliyorum diyenlerinde çoğu bana göre gerçekte böyle düşünmüyor. Herkesin Fenerbahçe’yi desteklemesini beklemekte mevcut futbol ortamında çok çok iyimser bir temenni ya da dayatma olabilir.
Senin desteğine ihtiyacımız yok sen işine bak diyenler çıkacaktır. Yazdıklarımı samimi bulmayanlar olacaktır. Ne yazık ki Türkiye’de futbol ortamı taraftarları birbirine düşman etmek üzerine kurulmuş durumda.
Son olarak iyi oynayan hak eden takım kazansın diyerek yazımı sonlandırıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder