26 Nisan 2013 Cuma

31.Hafta Maçları

Mersin İ.Y.-Antalyaspor
Antalya deplasmanda üç maç berabere kaldıktan sonra yedi maç üst üste kaybetti. Mersin son on bir maçta sadece iki beraberlik aldı ve son beş maçın tamamını kaybetti. Mersin matematiksel olarak düştü. Ve yorumlarımda yenileceklerini düşündüğüm için genelde kısa yorumlar yaptım. Bence Mersin bu hafta puan veya puanlara yakın olan taraf. Mersin galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Beşiktaş-Orduspor
Orduspor altı maçtır tek puan alamadı. Ligde kalmaları mucizelere bağlı ki bu mucize içinde bu hafta kazanmaları gerekiyor. Beşiktaş geçen hafta aldığı yenilgiyle Avrupa şansını tehlikeye attı kazanmaları için uygun rakiple oynuyorlar. Beşiktaş kazanır.
Bursaspor-Akhisar Bld.
Avrupa mücadelesi yapan takımların ve ligde kalma mücadelesi yapan takımların gözü kulağı bu maçta olacak. İki takımda son beş maçının dördünü kazandı. Kazanan hedefi için büyük avantaj elde edecek. Bursa galibiyeti bekliyorum. Bursa son on üç maçta, Akhisar ise son on iki maçta sadece bir beraberlik aldı. Bu maçta beraberlik iki takım içinde kaybetmeye göre çok değerli beraberlik ikinci olasılık.
Elazığspor-Karabükspor
Düşme hattını yakından ilgilendiren bir karşılaşma kazanan büyük avantaj kazanır. Beraberlik iki takım için yenilme ihtimalini düşününce çok değerli Elazığ galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Sivasspor-İstanbul Bld.
Bülent Korkmaz’ın söylediği gibi bu maç Belediye için final niteliğinde haftaya Fenerbahçe’yle oynayacaklar bu iki maçtan en azından üç puan çıkarmaları gerekiyor ki umutları devam etsin. Sivas yenilmediği sürece rahat, Belediye son on bir maçta sadece son sıradaki Mersine karşı kazanabildi. Sivas galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Trabzonspor-Gençlerbirliği
Gençlerbirliği geçen hafta çok konuşulacak bir galibiyet aldı. Ve belki de şampiyonluğun kaderini belirledi. Trabzon son haftalarda aldığı galibiyetlerle ligi bitirdi. Hedefleri kupada ilerlemek olacaktır. Üç ihtimalli bir maç olacaktır. Benim tercihim öncelikle beraberlik. Gençlerbirliği galibiyete daha yakın olan taraf.
Kasımpaşa-Eskişehirspor
Eskişehir ligde hedefsiz Kasımpaşa’nın Avrupa şansını devam ettirmek için kazanması gerekiyor. Kasımpaşa galibiyeti bekliyorum ikinci tercihim beraberlik.
Fenerbahçe-Kayserispor
Fenerbahçe UEFA da önemli bir galibiyet aldı. Hafta içinde rövanşa çıkacaklar. Akılları Avrupa’da olacaktır. Galatasaray ile aradaki puan farkı yedi puan. Kayserinin puan alması beklenebilir. Ancak ben yine de Fenerbahçe’nin evinde kazanmasını bekliyorum.
Gaziantepspor-Galatasaray
Galatasaray için şampiyonluk yolunda en büyük engel Gaziantep deplasmanı olarak görünüyor. Kazanması halinde şampiyonluğu ilan etme ihtimali bile söz konusu puan kaybı ise büyük sıkıntıya neden olacaktır. Galatasaray için çok önemli ve zor bir mücadele olacak. Normal şartlar altında Galatasaray’ın kazanmasını bekliyorum.
Not: Son haftalara girildi aynı hedef için oynanacak maçların saatleri aynı olacak ve maç içindeki skorlara göre maçların gidişatları değişebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder