12 Nisan 2013 Cuma

29.Hafta Maçları

Sivasspor-Gençlerbirliği
Normal şartlarda Sivas’ın kazanabileceği bir maç ancak kupa maçları var. Ben beraberlik bekliyorum. Gençlerbirliği’nin Avrupa şansı devam etmesi için kazanması gereken bir maç Sivas’ın aklının kupada olması onlar için şans olabilir.
Trabzonspor-Orduspor
İki takım içinde çok kritik bir mücadele Trabzon puan alamazsa her türlü sona hazırlıklı olmalı düşme potasının içinde ateş hattına düşecek. Ordu zaten can çekişiyor artık beraberliklere bile sevinemeyecek bir konuma geldiler. Trabzon galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.
Mersin İ.Y.-Bursaspor
Mersin veda maçlarını oynuyor. Bursa’nın Avrupa için tek şansı lig bu maçı kazanacaklardır.
Karabükspor-Galatasaray
Galatasaray’ın Fenerbahçe maçından sonra en zor maçı olarak görünüyor. Kazanırsa çok önemli bir avantaj elde edecek puan kaybederse belki de şampiyonluğu bu puanlar yüzünden kaybedecek. Karabük tehlikeli bölgeden biraz daha uzaklaşmak isteyecek ve Mesut Bakkal her zaman Galatasaray’a ters geliyor. Üç ihtimalli maçta tercih yapmak gerekirse Galatasaray kazanır diyorum.
Kasımpaşa-Akhisar Bld.
Kasımpaşa Avrupa için kazanmak isteyecektir. Akhisar’ın ligde kalmak için puan yada puanlara ihtiyacı var. Kasap et derdinde koyun can derdinde. Zorlu mücadeleyi Kasımpaşa’nın kazanmasını bekliyorum.
Gaziantepspor-Kayserispor
Gaziantep ligde kalmak için önemli avantaj elde etti. Kayserinin azda olsa Avrupa şansı devam ediyor. Bu maçı kazanırlarsa Avrupa umutları artacaktır. Kayserinin kazanmaya daha çok ihtiyacı var. İki takımda ikinci yarıda iyi sonuçlar aldılar. Kayseri’yi galibiyete biraz daha yakın görüyorum.
Elazığspor-İstanbul Bld.
Haftanın en kritik maçı kazanan çıkarsa ligde kalma yolunda önemli bir avantaj kazanacak. Beraberlikte dengeler değişmeyecek. Beraberlik veya Elazığ galibiyeti bekliyorum.
Fenerbahçe-Eskişehirspor
Fenerbahçe Avrupa’da tarihinde ilk kez yarıfinale çıktı. Üç kulvarda şansları devam ediyor. Hafta içi iki takım kupada karşılaşacaklar. Eskişehir’in kupayı ön planda tutacağını düşünüyorum. Ligde deplasmanda puan almaları zor. Moralli Fenerbahçe kazanır.
Beşiktaş-Antalyaspor
Beşiktaş bu maçı kazanamazsa Avrupa’ya bile gidemeyebilir. Antalya altı maçtır deplasmanda kaybediyor. Beşiktaş galibiyeti bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder