15 Ağustos 2013 Perşembe

1.Hafta Maçları 2013/2014

Zevkli sportmenlik çerçevesinde bir sezon olması dileğiyle yazımıza başlayalım. Sezonun ilk haftası tahmin yapmak çok zordur. Milli takım aralarından sonra bile takımların durumu değişmişken araya uzun bir yaz dönemi girdi. Lige yeni gelen takımlar var çoğu takım Hocasını değiştirdi gidenler gelenler oldu. Biraz geçen sene performanslarına, biraz yapılan tranferlere ve birazda hazırlık maçlarına göre tahmin yapmaya çalıştım.

Antalyaspor-Kayseri Erciyesspor

Antalya hocasını değiştirdi. Erciyes ligin yeni takımı hoca yeni çoğu oyuncu yeni iyi transferler yaptılar tahmini zor maç. Erciyes galibiyeti bekliyorum. İkinci tercihim beraberlik.

Çaykur Rizespor-Gençlerbirliği

Rize ligin yeni takımı Denizli devam etmeyince Rıza Hoca geldi. Gençlerde de hoca değişti giden ve gelenler oldu. İlk tercihim beraberlik. Gençlerbirliği’ni galibiyete daha yakın görüyorum.

Karabükspor-Kasımpaşa

Karabük doğruları sayesinde iyi yerlere geldi. Son yıllarda üst üste hatalar yapmaya başladılar. Umarım Tolunay Hoca ile iyi bir performans sergilerler. Kasımpaşa geçen yıl olduğu gibi önemli transferlere imza attı. Bu yıl daha iyi olacaklarını düşünüyorum. Kasımpaşa kazanır.

Konyaspor-Fenerbahçe

Konyaspor ligin yeni takımı transferde sessiz kaldılar. Ligde kalmaya çalışacaklar. Fenerbahçe zorlu Arsenal maçları öncesinde kazanır.

Akkisar Bld.-Elazığspor

Akhisar için geçen yıl iki farklı resim vardı. Gekaslı gündüzü ve Gekassız geceyi yaşadılar. Gekas’ı alamıyorlarsada en azından bir iyi forvetleri olmazsa yine işleri zor. Elazığ geçen yıla hatalarla başladı Yılmaz Vural ile mucizeyi gerçekleştirip ligde kaldılar. Yeni Hocalarını tanımıyorum ancak işler ters giderse bu kadar şanslı olmayabilirler. Maçta önceliğim beraberlik. Akhisar galibiyete biraz daha yakın.

Eskişehirspor-Bursaspor

Bursa UEFA’dan elenerek şok yaşadı. Hikmet Karaman gitti. Daum geldi bu kadar kısa sürede çok şey değişmez. Eskişehir Ertuğrul hocayı getirdi. Eskişehir galibiyeti veya beraberlik bekliyorum.

Beşiktaş-Trabzonspor

İki takımda geçen sezona göre büyük değişim yaşadı. Yeni hocalar geldi yeni transferler yapıldı. Her yönden birbirine benzeyen iki takımın maçında öncelikle beraberlik bekliyorum. Beşiktaş’ı evsahibi olması nedeniyle galibiyete biraz daha yakın görüyorum. İki takımada Avrupa maçlarında başarılar gruplara kalmaları ülke puanı için çok önemli.

Kayserispor-Sivasspor

Kayseri geçen yıl çok kötü başladı çok iyi bir ikinci yarı çıkardı. Sivas hoca değiştirdi. Öncelikle Kayseri galibiyeti bekliyorum. İkinci tercihim beraberlik.

Galatasaray-Gaziantepspor

Galatasaray sezona istediği gibi başladı. Sonuçlara bakınca çok olumlu bir tablo var. Ancak hala eksikler var en büyük sorunda yabancı sınırı. Galatasaray kazanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder