24 Eylül 2013 Salı

5.Haftanın Ardından

Uzun bir aradan sonra yazabiliyorum. Son olarak 2.hafta maçları için yorum yazabilmiştim. Dokuz maçın beşinde tek ihtimal dört maçta iki ihtimalli tercih yapmıştım. Beşi ilk tercih ve ikisi ikinci tercih olmak üzere yedi maçı tahmin edebilmiştim. İki maçta yanıldım.

Beşinci haftanın sonunda takımları değerlendirecek olursam:

Beşiktaş: Sezonun en başarılı takımlarından ve şampiyonluk şansı en yüksek takım. Galatasaray maçını geride bırakıp kazanmaya devam etmeleri gerekiyor.

Fenerbahçe: Sezona kötü başladılar. Toparlanmış görünüyorlar. Caner ve Gökhan düşünülünce Türkiye’nin en iyi yerli beklerine sahipler. İlerleyen haftalarda daha iyi olacaklarını düşünüyorum.

Çaykur Rize: İlk beş haftanın en iyi performansına imza attılar. Bu başarılarını sezon geneline yansıtabilirlerse Avrupa’ya gitmeleri sürpriz olmaz.

Akhisar Bld.: Geçen sene ilk yarı kötüydüler kazandıkları maçları deplasmanda kazandılar. Bu yıl lige iyi başladılar içerde kazanıyorlar deplasmanda kaybediyorlar.

Kasımpaşa: Bana göre performansları beklentilerin uzağında kaldı. Avrupa’ya gitmek istiyorlarsa daha istikrarlı olmak zorundalar.

Trabzonspor: Avrupa’da iyi gidiyorlar. Ligde istenilenden uzaktalar. Kadrolarının önemli takviyelere ihtiyacı var. UEFA’da gruplardan çıkabilirlerse devre arasında takviyelerle ikinci yarı için daha iyi olmalarını bekliyorum.

Kardemir Karabükspor: Ligin iyi takımlarından. Beklentim orta sıralarda olmaları olumlu yada olumlu performansları yerlerini belirleyecek zirveyi de zorlayabilirler düşme korkusunu da yaşayabilirler.

Eskişehirspor: Eskişehir potansiyeli olan bir takım Ertuğrul Sağlam ile en azından Avrupa Kupalarına gidebilecek bir yerde ligi bitirmelerini bekliyorum.

Elazığspor: Beklentilerimin üzerinde performans gösteren takımlardan bir diğeri Elazığspor oldu. Başarılarını devam ettirebilirlerse istediklerini alırlar.

Galatasaray: Fatih Terim’in Tercihleri takımın kaderini belirleyecek. Juventus maçı sezon için her açıdan hayati önem taşıyor. Rakiplerine göre en rahat olması gerekirken en karışık takım Galatasaray. Fatih Terim’in bir an önce seçimini yapması gerekiyor.

Sivasspor: Yeni bir takım yeni bir hoca inişli çıkışlı performansları ne kadar sürecek merak ediyorum.

Konyaspor: İlk hafta Fenerbahçe galibiyeti ve beşinci hafta aldıkları Gençlerbirliği galibiyeti dışında kötü performans sergilediler. Bir şeyler söyleyebilmek için iki üç hafta beklemek gerektiğini düşünüyorum.

Kayseri Erciyesspor: Beklediğimden daha az puan aldılar. İlerleyen haftalarda daha iyi olacaklarını düşünüyorum.

Gençlerbirliği: İlk beş maç performanslarına göre ligin en kötü takımlarından olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim. Devre arası transferleri ve rakiplerinin performansına göre küme düşebilirler.

Kayserispor: Beni en çok yanıltan takım oldular. Geçen seneki gibi lige kötü başladılar.

Bursaspor: Zorunlu yönetim değişikliği ve ardından teknik direktör değişikliği sonrası kötü gidiyorlar. Daha iyi olacaklardır ama süre uzarsa bu yılı kaybederler.

Antalyaspor: Geçen sezon ilk yarının flaş takımıydılar. Bu sezon işler tersine döndü. Yönetim ve teknik direktör değişikliği takımı olumsuz etkiledi.


Gaziantepspor: Düşmeye en yakın takım olarak görünüyor. Ligin başı ancak hiç ışık vermiyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder