27 Eylül 2013 Cuma

6.Hafta Maçları 2013/2014

Bursaspor-Akhisar Bld.

Bursa zor günler geçiriyor. Akhisar evindeki üç maçı kazanıp deplasmanda Gençlerbirliği ve Erciyes'e yenildiler. Bursa için kazanılması gereken bir mücadele Bursa galibiyeti bekliyorum.

Galatasaray-Çaykur Rizespor

Fatih Terim’in gidişi Galatasaray’da tüm dengeleri değiştirdi. Rizespor lige en iyi başlayan takım öncelikle Rize galibiyeti bekliyorum. İkinci tercihim beraberlik.

Gaziantepspor-Karabükspor

Gaziantep ligin en az puan toplayan takımı oynadıkları oyunla da güven vermiyorlar. Karabükspor iyi bir kadroya sahip önceliğim Karabük galibiyeti ikinci tercihim beraberlik.

Elazığspor-Sivasspor

Maçlarını tahmininde zorlandığım iki takımın mücadelesinde önceliğim beraberlik. İkinci tercihim Elazığspor galibiyeti olacak.

Trabzonspor-Konyaspor

Trabzonspor’un Avrupa kupası maçı olması sürpriz sonuç çıkmasına neden olabilir. Ancak yinede Trabzon galibiyeti bekliyorum.

Gençlerbirliği-Fenerbahçe

Fenerbahçe uzun zamandır bu kadar sorunsuz olmamıştı. Gençlerbirliği kötü sonuçlar aldı ve kötü oynuyorlar. Fenerbahçe kazanır.

Kasımpaşa-Eskişehirspor

Denk güçlerin mücadelesi olacak. Kasımpaşa galibiyeti bekliyorum. İkinci tercihim beraberlik olacak.

Erciyesspor-Kayserispor

Aynı şehrin takımlarının mücadelesinde öncelikle beraberlik bekliyorum ikinci tercihim Kayserispor galibiyeti olacak.

Antalyaspor-Beşiktaş


Antalya lige kötü başladı. Beşiktaş kazanacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder